Zamówiłem naprawę - co dalej?

Potrzebując naprawione urządzenie wystarczy, że złożysz zamówienie - my zajmiemy się resztą.

Zamawiasz naprawę

Aby zamówić naprawę konkretnego urządzenia wystarczy że złożysz zamówienie korzystającz tej strony. Gdy przejdziesz cały proces zakupowy otrzymamy zgłoszenie naprawy.

Dzwonimy do Ciebie

Jak tylko Twoje zgłoszenie do nas przyjdzie - zadzwonimy do Ciebie. Telefonicznie ustalimydogodny termin i miejsce wysłania przez nas kuriera.
 

Wysyłamy kuriera po urządzenie

Gdy ustalimy z Tobą szczegóły od razu wyślemy do Ciebie kuriera. Jeśli zgłoszenie dojdzie donas przed 12.00 to kurier może przyjechać do Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Naprawiamy urządzenie

Jak tylko Twoje urządzenie dotrze do naszego serwisu od razu zajmujemy się naprawą. Mamy na to 5 dni (2 dni w wariancie ekspresowym). Jeśli nie zdążymy naprawić urządzenia w tymczasie - zwrócimy Ci pieniądze. Na naprawione urządzenie dajemy 24 miesiące gwarancji.

Odsyłamy bezpiecznie zapakowane

Gdy naprawimy urządzenie od razu odsyłamy je do Ciebie. Dotrze ono do Ciebie bezuszkodzeń podczas transportu - aby tego dopilnować pakujemy je w najbezpieczniejszy sposób, jaki znamy.
 
X
Na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zobacz politykę plików cookies